Nekad Wilhelmdinho | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilhelmdinho

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198271988558/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198271988558/

Vad är din discord tagg? BERRA#1908

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? mild powergaming står det

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råka köra på någon och köra in i en annan bil som jag inte såg för att jag kollade bort där bilen vad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va 3 st som blev arg på mig och skulle förstöra min bil och de gick med basebollträ och skulle paja min bil och då blockade de vägen för mig och jag vill såklart inte att de ska paja min bil så jag backar och råka köra av någon och sen hade jag chans att åka iväg ifrån de och då råka jag köra rakt in i en av deras bilar och då blev jag bannad för lite powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för att de va som började bli arga och ville förstöra min bil så då försöker jag dra där ifrån och då blockar det i en ring runt mig och fear rp så jag försökte göra det bästa att dra där ifrån för att om det hände i irl så skulle man bli rädd om det är 3 andra med basebollträ mot sig så det är en felaktig ban tycker jag

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. körde ifrån securitas precis när de skulle stanna mig det jag skulle ha gjort va att stanna ifrån början för att de skulle ge en böter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kolla bättre för att råka köra in i deras bil och köra på en av de i låg fart när de omringade mig och inte stanna vid de från början

Har du lärt dig någonting efter din ban? att vara försiktig och uppmärksam i trafiken att det kan vara en bil framför dig så man ska vara uppmärksam

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka