Nekad Wilhelm_dif | Chef-jobb ansökan [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilhelm_dif..

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag skulle vilja söka till securitas för att jag har alltid villjat jobba där men jag skulle gärna vilja bli chef. men dom andra funkar också.

Vad heter du IRL? Wilhelm

Vad heter du på discord? Jag heter Wilhelm_dif och min #6772

Hur gammal är du? IRL är jag 16 år.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 349 timmar på Fivem och spekar minst 3-4 timmar per dag

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag gillar securitas och jag tycker liksom det är coolt att vara chef eller att jobba där!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan förklara bra är nästan alltid trevlig mot mina kollegor vet hur man pratar i radio osv

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en som som söker jobb nu i staden men annars är han trevlig men ibland lite sträng.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne på denna servern typ 3-4 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart man forsätter på den roligaste servern man nångonsin spelat på!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej inte för tillfället utan bara på unive

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst reglerna minst 5 gånger innan jag började spela

Din ansökan om att bli chef har blivit nekad
Tråd låst och flyttad till Ansök till chef-jobb - Arkiv

Utveckla allt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka