Accepterad Wilhelm_dif | Ban Överklagan [The Don]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilhelm_dif

Icke Medlem
Meddelanden
204
Reaction score
435
Länk till din steam profil: Wilhelm_dif

Ditt Hex-ID: hittade ej de

Vad är din discord tagg? Wilhelm_dif#0001

Vem var det som bannade dig? The don

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-27 200307.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen bannade mig eftersom det var helt totalt mitt fel. Det valde att banna mig eftersom jag bröt mot en grundregel och de är ju då absolut inte okej! Jag förstår även att de var rätt av er.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så log jag på ett tak död och hade blivit skjuten för ungefär en timme sedan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var absolut ingen felaktig ban utan de var jag som gjorde fel. Jag tänkte mig inte för och ni gör bara erat jobb. Det var dumt av mig och jag ångrar mig verkligen till 100%. Detta kommer absolut inte ske igen och det kan jag lova, det är inget jag bara säger utan de är verkligen för att jag älskar unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men blivit sv bannad någon gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort är att jag bara kunde legat kvar och inte gjort detta, jag skulle också kunna ha rpat 12ad eller bara legat kvar där till någon hittat mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unnbannar mig kommer jag tänka mig för innan jag gör saker, jag kommer inte göra de hastigt utan jag kommer verkligen tänka efter på varje sak jag gör. Jag kommer även att bli en helt annan spelare som verkligen inte vill göra något dumt utan kommer följa servern regler för det minsta lilla. Jag var verkligen dum och tog spawnmenu helt enkelt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, vill tillägga att jag har dyslexi så har försökt mitt bästa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka