Nekad wilhelm | Chef-jobb ansökan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svenne

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
13
Användarnamn: wilhelm

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Pedro och Marjas Lyxhotell Chef

Vad heter du IRL? William

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 105timmar endast på multistaden

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag såg att ni ansökte om chef på hotellet så jag funderade lite och kom fram till att jag skulle göra en ansökan. det som drog mig till hotellet var att det känns spännande, annorlunda och speciellt. en till anledning är att det skulle vara intressant och kul att ha ansvar över löner, anställda, kunder osv. jag känner att jag har möjlighet att bli en bra chef och att skapa ett bra företag. Jag ska även göra mitt bästa för att öka Rp nivån på servern och det tror jag man kan lyckas väldigt bra om man lyfter upp hotellet och ökar hotellets besökare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på Falk, Lazio och räddningstjänsten så jag har massor erfarenheter när det gäller kundservice och att prata med kunder.

Berskiv din karaktär? Jag heter Svenne Svensson och är 30 år. när jag var liten lämnade pappa så det var bara jag och mamma i ett litet hus på bygden. Jag var också väldigt intresserad av cross men hade inte råd att köra. Jag hjälpte oftast min bästa vän Liam på crossbanan som hans mekaniker och coach. Det gjorde så att jag blev väldigt bra på att meka. Jag hjälpte också mamma väldigt mycket med bilen. När jag var 18 år fick jag en anställning på en bilverkstad där jag snabbt blev omtyckt.
Det var en stor verkstad och jag hade alltid saker att göra. Jag träffade massvis med kunder av olika slag det var detta gjorde så att jag blev väldigt duktig med kunder och kundservice.
Liam var en väldigt bra crossförare och åkte på väldigt många tävlingar som jag förstås följde med på.
vi bodde på extremt många hotell, jag älskade när vi gjorde det det var nått speciellt med det, man kände sig som hemma och lite till.
istället för att vara på rummet sprang jag och Liam runt i lobbyn, restaurangen, loungen och andra lokaler.
jag iakttog personalen och såg hur dem jobbade och tänkte att en dag vill jag jobba inom hotellbranschen.

Hur ofta kommer du vara inne? 2-5 timmar beror helt på skola, träningar osv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka