Accepterad wilhelm | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svenne

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
13
Användarnamn: wilhelm

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/willelind/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: wilhelm

Vad är din discord tagg? wilhelm#6821

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kollegor va efter några som var extem fara för andra, dem körde helt galet och dem sköt hejvilt sen efter ett tag får vi stopp på deras bil. jag springer med pistol emot passagerare sätet , på min skärm så finns det en pistol utanför fönstret och denna pistol avlossar skott då värnar jag om mitt liv och besvarar elden detta tyckte staffs var rdm och jag fick p ban:( detta var väldigt svårt att avgöra då det var mörkt ute och skott avlossades överallt men jag kan garantera att han jag skjöt hade vapen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var felaktig på såsätt att ifrån min vinkel vart jag beskjuten och besvarade eld och det är extremt överdrivet att p banna mig. men jag vet att jag gjorde fel och jag ångrar det grovt

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte riktigt alla bans. några har vart felaktigan några förtjänar jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? avakta iguess

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka