wilhelm | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svenne

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
13
Användarnamn: wilhelm

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? wilhelm#6821

Ange ditt födelsedatum 8 April 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar brukar jag spela 15:00-22:00, på helger mellan 8:00-1:00
(dessa tider varierar väldigt mycket beroende på träningar och plugg,men jag försöker alltid vara så aktiv det bara går)

Berätta om dig själv jag är 14 år och älskar att spela multistaden, jag försöker spela så mycket jag bara kan men när jag inte spelar så är jag iväg på träning/tävling eller pluggar. jag är en rättvis person och jag är alltid trevlig mot dem som håller en god ton mot mig.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag har sån tur att jag blir staff skulle jag alltid finnas tillgänglig i discord och ta så många personer i support jag bara klarar av kommer även ha stenkoll på discord-roller och fixa alla roller så snabbs det bara går.
Jag kommer även spendera mycket tid ingame och besvara, lösa och reda ut så många /help o /reports jag bara kan.
jag har två skärmar vilket ger mig extrema fördelar, på min main skärm kommer jag ha fivem och multistaden uppe då kommer jag ha koll på alla /help och /reports som rullar in samt noclipa runt om i servern och hålla koll såatt allting fungerar och att alla spelare sköter sig som de ska. vid större scenarion kommer jag såklart befinna mig på plats och åka runt och setill att allting sker som det ska.
På min andra skärm kommer jag alltid ha discord och forumumet öppet detta gör såatt jag kommer kunna svara på frågor i #ooc och andra textkanaler skitfort jag kommer även kunna svara på tickets,fixa discord roller och ta folk i support mycket snabbare pga att jag har 2 skärmar.
Jag kommer göra allt i min makt för att få alla regelbrytare bannade eller kickade.
Support kommer jag vara jätte aktiv i och ta så många ärenden jag bara klarar av.

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag började spela i augusti 2020 och har uppskattat varje minut

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag har kört på multistaden väldigt länge nu och jag tycker det är en skitbra server och jag vill just därför vara med i staff teamet och hjälpa denna fina server. det skulle vara jättespännande och roligt att få bli en staff. Jag skulle kunna var med och göra skillnad, städa upp servern genom att banna/kicka folk som bryter mot reglerna och hjälpa alla personer som behöver min hjälp. Om jag skulle få chansen till att bli staff skulle jag ta vara på den chansen för att det är en väldigt fin roll man kan ha. jag skulle aldrig abusa min roll som staff då jag vet att det kommer extrema konsekvenser detta innebär alltså att jag aldrig kommer andvända min staff roll för att ge min rp karaktär förmåner eller information, den info jag får reda på som staff kommer jag aldrig använda när jag roleplayar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag ska göra mitt bästa för att hjälpa andra staffs på servern, till en början kommer jag ta mindre staff ärenden så att dem mer erfarna staffsen kan lägga all sin tid på större och mer komplicerade ärenden.
Detta kommer automatiskt göra att mer folk blir nöjda och mer ärenden blir lösta.
Jag kommer även fokusera mycket på forumet för att underlätta andra staff
Jag kommer bidra mycket till servern genom att få bort regelbrytare från servern vilket kommer förbättra rpn och jag kommer finnas i support och vara så trevlig som det bara går. då kommer jag bidra till ett trevligare och bättre Community både in game och i discorden.
På forumet kommer jag sprida positiv energi och svara på så många trådar som möjligt.
Jag kommer göra allt andra mods/staffs säger till mig att jag ska göra.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga större erfarenheter inom straffarbete och staff commands men jag kommer göra mitt yttersta för att lära mig allting och jag kommer alltid försöka bli en bättre staff.
Jag har varit inblandad i många olika supportärenden innan, då jag sitter alltid o observerar och lyssnar när dem ollika staffsen hjälper mig och mina kompisar på olika sätt.
jag är som sagt en trevlig person och jag kommer alltid vara trevlig i support och försöka hjälpa alla som behöver hjälp. Jag ska även försöka vara opartisk i alla support ärenden så jag inte är på någons sida utan jag fattar alla mina beslut baserat på fakta.
Dem saker jag vet staffs kan göra är:
Kicka, offline banna, banna, noclipa, ta support och fixa discordroller.
Jag har tidigare varit chef över räddningstjänsten och då fick jag lära mig mycket om att hjälpa anställda osv. jag fick även prata massor med dem anställda i discord då fick jag lära mig att behandla folk rättvist och vara trevlig.
några utav mina kompisar är även servervakter så jag vet massor om deras jobb och deras commads såsom:/dv och /kick
detta kanske är lite negativt att jag inte har sån bra koll på kommandon osv men jag hoppas i alla fall att jag kommer få en chans att visa vad jag går för och jag kommer jobba stenhårt för att lära mig allt en bra staff behöver kunna :)

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Jag har ej så goda kunskaper gällande kommandona man använder inom straffarbetet men jag kommer alltid vara öppen för att lära mig och jag ska göra mitt allra bästa för att lära mig alla kommandon och i vilka tillfällen jag ska använda dem.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? jag lär mig nya saker väldigt fort och jag försöker alltid att förbättra min kunskap om det jag redan kan. Jag observerar andra och kollar hur dem går tillväga för att lära mig så bra som möjligt. Jag kommer göra mitt allra bästa för att bli en så bra staff som möjligt, jag kommer kolla på hur andra staffs jobbar, jag kommer ta hjälp/fråga andra staffs och jag tror att jag kommer kunna anpassa mig efter era system och ert sätt att jobba skitbra. jag är även villig att ta emot bra/dålig kritik då innerst inne är all kritik är något jag kan förbättra.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag har aldrig spelat på någon annan rp server än multistaden och jag har inga planer på att göra det heller för det finns ingen som slår multistaden

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tyvärr har jag några mindre bans sedan innan detta är något jag inte är stolt över och dem misstag jag begått ångrar jag grovt. Jag vet att det kanske inte är så bra med en staff som tidigare blivit bannad men det kan även vara ett bra sätt att visa att man kan bli staff oavsett tidigare händelser

+rep har spelat med denna grabb sen han började rpa han är enormt kunnig gällande relger och rpar seriöst och skulla vara en riktigt bra staff

+rep har spelat med denna grab sen han började rpa han är enormt kunnig gällande relger och rpar seriöst och skulla vara en riktigt bra staff
tack hugo min broder

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka