Ej Antagen Wilexx | Chef-jobb ansökan [Inquisitor]]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilexx

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisitor Chef

Vad heter du i verkligheten? Wilde

Vad är ditt användarnamn på discord? wilexx

Ange ditt födelsedatum: 11 Januari 2011

När fick du medlemskap på Unive? Blev godkänd på muntlig 2025-01-09 Klockan 20:43.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag jobbar just nu som personal ansvarig på Galaxy, men är redo att ge bort den rollen för en chefs position på Inquisitor. Sen så har jag jobbat på bilia och falck på en annan server om det spelar någon roll. Sen är jag helt okej bilkunnig, har själv grejat på ett par bilar irl men ofta också med hjälp av min farsa.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer för jobbet är att få in mer bilar om det är möjligt och hålla jobbet aktivt. Skaffa en bra ledning som håller koll efter korruption. Höja upp personer när de förtjänar det. Se till att jobbet har bra policy och hålla ett stadigt lager av bilar. Om vi har råd kan jag hålla kampanjer och liknande .Och ge förslag vad som kan läggas in för att göra bilfirman bättre. Sen kanske även skaffa samarbeten med andra bilrelaterade firmor om vi inte redan har det. Är det nått som funkar dåligt vill jag fixa upp det helt enkelt. Se till att bilfirman håller öppet ofta och inte typ en gång per vecka. Jag vill helt enkelt hålla jobbet aktivt och se så att allt som behövs finns där.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag brukar oftast gå in på datorn direkt efter jag kommit hem från skolan. Så det finns ungefär 5 timmars speltid varje dag om jag inte ska göra något speciellt. Sen så har jag vänner som jag är med efter skolan ibland såklart men jag tror inte det är något som kommer förstöra jätte mycket för min aktivitet som chef hos Inquisitor. Sen finns det ju andra saker jag gör ibland tex åker nånstans men tror ändå jag kommer ha tiden att vara chef.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka