Nekad wilde123 | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wilde123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilde

Vad är ditt discord namn? wildeduck #7790

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär Wilde Schonberg han gillar bilar och hänga med kompisar. han är 28 år gammal. han brukar vara med sina kompisar och bli full. han gillar Volvo och kör mycket epa. han kommer visbo och hade ingen syskon. han var dålig i skolan och skolkade mycket. han var med sina kompisar istället. han blir arg rätt lätt men snäll ibland. hans dröm är att ha mycket pengar och och coola bilar. han brukar att försöka känna pengar till sina vänner. det han igentligen vill är att vara med en M.C. club som han hoppas kommer hända

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är bra på att RP:a och tar saker seriöst. jag har spelat RP ett tag. jag ska inte hålla på och lalla och vill ta saker seriöst och lära känna nya vänner och bara ha en bra tid. jag har ändå rätt bra RP nivå och kan alla regler. jag skulle kunna hjälpa med RP och ha det roligt och göra bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara är pengar kåt och tänker på båda i ett scenario. man ska asså göra så att båda har det roligt och ha en bra stund i Unive.

Hur hittade du Unive? Jag har sett youtube clip och min vän spelar det och jag vill vara med och spela.

Nekad, utveckla frågan "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" du kan ansöka igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka