Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198449176755/
Vad är ditt namn i verkligheten? wilde
Vad är ditt discord namn? wildeabergvestin#2119
Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2006
Berätta om din karaktär. ja jag heter jannne och jag är 34 år gammal och jag gillar att åka runt och titta. mitt dröm jobb är polis. och när jag kör bil tycker jag att det är roligt.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? att jobba som polis
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det finns så mycket roliga saker
Hur hittade du Unive? jag sökte på swe och då hitta jag unive och då testa jag den och sen tyckte jag att servern var bra.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli rik så jag kan äga många bilar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli rik och äga många bilar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja vissa servrar. som är ganska roliga
Vad är ditt namn i verkligheten? wilde
Vad är ditt discord namn? wildeabergvestin#2119
Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2006
Berätta om din karaktär. ja jag heter jannne och jag är 34 år gammal och jag gillar att åka runt och titta. mitt dröm jobb är polis. och när jag kör bil tycker jag att det är roligt.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? att jobba som polis
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det finns så mycket roliga saker
Hur hittade du Unive? jag sökte på swe och då hitta jag unive och då testa jag den och sen tyckte jag att servern var bra.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli rik så jag kan äga många bilar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli rik och äga många bilar.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja vissa servrar. som är ganska roliga