Accepterad Wildcat_Gaming | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wildcat_Gaming

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/morsbeth/

Vad är ditt namn i verkligheten? Teddy

Vad är ditt discord namn? Wildcat_Gaming#7745

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Emil Eriksson. Emil har varit med om mycket i sitt liv. Emil började och föddes upp i en stad som heter grannkommunen som kan förkortas gk. Emils familj har inte varit på stadiga ben. när Emil var ung så gick hans föräldrar bort när han var ungefär 6 år gammal. Emil har en bror som heter Victor Eriksson. Emil och Viktor hade ju inga föräldrar som sagt så från 6 årsåldern fick han bo hos sin mormor. Emil och Victor gillade och baka bullar och chokladbollar. Det bästa Emil visste var socker, Men Emil var inte den där jobbiga skrik ungen och älskade att vara ute och leka och spela fotboll. När Emil fyller 20 år så flyttade han och Victor till en stad som heter grannkommunen (gkrp). Emil började livet med taxi-förare eftersom han behövde pengar snabbt så han kan köpa en telefon och mat osv. Senare i livet så fick han inriktning till sjukvårdare.Victor ville bli polis. men så blev inte riktigt livet. Livet började fridfullt som vanligt fick en anställning som taxi och allt rullade på fint. när Emil inte jobbade pratade han med sjukvårdare för att få en inblick på deras jobb. Emil fick en liten konversation med chefen till sjukvården. och allt så glasklart ut. jag fick ta några ord med vice chefen på sjukvården och han tyckte det lät bra.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker ni ska whitelista mig eftersom jag har väldigt mycket erfarenhet inom rollspel. Jag Är väldigt på att föröka ett rp scenario till max med en realistisk tanke. Dvs Jag försöker få ut så mycket som möjligt av ett scenario för att det ska bli så intressant och så roligt som möjligt för både mot och med spelaren i det scenariot.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill vill whitelisad på unive roleplay eftersom jag har sett att den är väldigt aktiv, många aktiva spelare. många bra uppdateringar som bidrar posetiva saker till servern.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive när min kompis började prata om den, och den lät intresant. och blev nyfiken och ville börja spela här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är först och främst roliga scenarion för både, och alla spela inblandade i scenariot.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? just nu så har jag ingen annan server som jag spelar på, men har spelar på säker en 30 rp servrar tidigare genom tiderna
 
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!
:unive:
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top