Nekad wiktor lövegård | Medlem ansökning [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiktor lövegård

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Fishy_kalleplanka

Vad är ditt namn i verkligheten? wiktor

Vad är ditt discord namn? Wiktor#6964

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2003

Berätta om din karaktär. jag är född den 10 juni 2000 och har bott med sina föredrar hela sitt liv och fått en mycket bra uppfostran vilket han är mycket glad för nu, när han var liten fick han arbeta t.ex att sälja korv han tyckte inte det var tråkigt men hans pappa var mycket sträng om vad han spendera pengarna på och han fick inte spendera dom på onödiga saker t.ex spel mm. min pappa och min mamma jobbar på polisen och när en fördom folk har om han är att folk tror att han hela tiden följer lagen men har får faktiskt göra ganska mycket efter som min pappa vill inte att han ska komma ut i staden och inte kunna hur man t.ex köra bilen och hur man tar hand omen tjej och hur man beter sig. Men utöver det så är drömjobbet på merkonomen och investera, ett tydligt mål ärr att ha kul och tjäna mycket pengar vilket man gör på att investera men man tjänar inte super mycket på mekonomen det är därför man inverterar. jag är mycket snäll och hjälper gjärna personer istället för att undvika dom vilket gör han till en ganska känd person bland hans kompisar, En roll jag aldrig tar på sig är att vara huvud personen efter som han har aldrig gjort det för och är lite rädd för att göra det ett exempel så en huvud roll kan vara chef över merkonomen, han jobbar hällre än att beställa. Men man vet aldrig var ska kan häda i framtiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli veriferad efter som jag kan erbjuda ett bra rp spel och inget troll t.ex att ta tjänste fordon jag är också ganska ärlig. Jag också spelat på t.ex bryggeriet där det är ett krav på att man ska läsa reglerna och skriva ner dom så jag kan också reglerna hyfsat bra. Och i och med om jag bli whitelistad så kan jag erbjuda ett mycket bättre rollspel efter som då har jag möjligheten att göera dubbelt så mycket mera än vad jag kan nu efter som jag inte är whitelistad. Jag kan också säga att jag är inte den personen som bara går ock slår ner någon jag är den personen som aldrig slår ner någon jag när snäll även in game.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mina mål med att få en ped är att göra rp världen så värklig som möjligt så att man tror att det är irl. Jag vill också göra så att alla som är runt mig känner att det inte är fivem utan att det är verkligheten istället. Jag tror att en ped skulle göra min rp mycket mer verklig och det är också målet med min ped. Jag kommer också försöka att höja min rp så mycket som möjligt och mitt mål med en ped är att rpa på toppen av alla. Jag vill också att peden ska skapa mycket minnen med andra på ett bra sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska utföra scenarion så att båda känner att de har möjligheten till att både förlora men framförallt vinna. Man ska kunna hitta en balans i olika scenarion

Hur hittade du Unive? unive hittade jag på fivem, jag var sugen på att spela rp så jag tog chansen och provade unive, jag älskar denna server just för att alla i alla fall försöker vara realistiska

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka