Accepterad wiktor lövegård | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiktor lövegård

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966221527/

Ditt Hex-ID: 11000013bf5aad7

Vad är din discord tagg? Wiktor#6964

Vem var det som bannade dig? Johansson

Hur lång tid var din ban? p-ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? korruption inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde korruption inom mitt yrke som anställd på marja-lisas och sålde bilar billigt till mina vänner

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var nere på piren och försökte sälja min bil och då så vill ingen det så jag väljer att åka till auto och fulltrimma min bil och sen ska jag toppa bilen och se vad den toppar i hastighet och jag åker till gruvan sen för jag behöver lite mer pengar så jag står där i typ 30 min och jag ska börja åka och då kommer ett gäng efter mig och jag blir ju rädd så jag lägger full gas jag tappar dem tillslut men då hade jag inge bränsle kvar så jag åker och tankar sen åker jag och säljer mina värde saker jag väljer efter det att åka till trygghansa och köpa en import jag köper en passat hycade sen så kör jag upp till ikea och ska vara med på carmeet med den sen så säljer jag den är och köper en xc70 istället och så väljer jag sen att köra till piren och chilla lite efter det så kommer min kompis och säger kan du sälja en bil till mig för 80% jag ville inte det men jag kände mig tvingad jag sa nej först men då sa han jag betalar dig efter men det gjorde han ju inte sen efter så spelade jag inte mer en 2 dagar sen var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag borde inte lyssnat på min kompis men som sagt jag kände mig tvingad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. VDM, 2. POWERGAMING, 3. VDM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde ha struntat i min kompis, Jag kunde bara inte solt till han för 80% kunde istället ha solt för fullpris eller bara säga nej när han frågar om 80%

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att alltid sälja fullpris inte något annat fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka