Nekad wiktor lövegård | Ansökan till Servervakt [sly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wiktor lövegård

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wiktor

Vad heter du på discord? Wiktor#6964

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag:17:00-22:00
tisdag: 16:00-22:00
onsdag: 16:00-22:00
torsdag: 16:00-22:00
fredag: 12:00-03:00
lördag: 12:00-03:00
söndag: 10:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 2020 15 maj har över 3000 timmar på servern

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgift att banna folk dom ser bryter mot reglerna dom ska inte åka och leta efter folk som gör de dom ska åka runt rpa som vanligt sen om dom ser någon som lallar så ska dom banna dom man ska inte åka till piren eller torget för att leta efter dom man ska låta dom komma till dig och om de händer så ska man bana dom

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa staff på de sättet jag kan utan att behöva vara staff genom att ta bort folk jag möter som lallar eller bryter mot regler sen om jag tycker att 1h bannen jag kan ge är för lite för de dom gjorde kan man skicka in så dom får längre ban jag vill kunna hjälpa servern på ett sätt som kan göra att jag fortfarande kan rpa och ha roligt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att abusa sina grejer som att sitta lalla med sina vänner och döda varandra eller slå ner varandra sen ressa varandra och fortsätta är ett av sätten att abusa på som jag skulle säga är de vanligaste sen kan man använda /toggleid för att kunna se vart folk är i senarion och liknande som kan förstöra rpn

-rep tycker du ska utveckla samtliga punkter

Och du kan inte ha 3000 timmar på unive jag har kört på unive sen Maj 2020 Och har bara 1,200 timmar på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka