Accepterad wiktor | Ban överklagan (Supreme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kid

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: wiktor

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099932938/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: kid

Vad är din discord tagg? kid#5158

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? permaban slåss på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade fått hjälp sen märkte jag att jag kunde springa svin långt så jag kollade mina färdigheter och då stog det att jag hade jätte mycket i styrka och uthålighet så jag fråga om jag kunde få test slå¨en kille han sa ja så jag testa sen fick jag ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag slog han på gz

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja han gjorde väl rätt eftersom de va på gz

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad förut när en kompis fick köra så han snacka ooc så efter det lärde jag mig att inte låta folk köra five m på min dator

Sen har har jag blivit bannad för rdm men den var felaktig där hade jag kunna gjort annorlunda att inte slå tillbaka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunna gått till ett annat ställe där de inte är gz eller bara skita i att en kolla

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte slåss i gz även om jag fråga en annan för att en admin elle nå kan se och ge mig ban

Har du läst våra regler? Ja

Din ban överklagan har blivit Godkänd arkiverar och låser

Lycka till med din andra chans :)

Öppen PM
Supreme#8366

Tillbaka