Accepterad wiktor | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kid

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: wiktor

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099932938/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: kid

Vad är din discord tagg? kid#5158

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? permaban grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde i 200+ och sen kom en sväng och då rulla jag så jag släppte allt och rullade in på sidan utan att röra någonting och de ansåg att de va powergaming så däför tror jag staff valde att banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde i 200+ och sen kom en sväng och då rulla jag så jag släppte allt och rullade in på sidan utan att röra någonting

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså de hade varit powe gaming om jag fortsatte köra men nu rörde jag ingen ting så jag tycker att de e felaktigt men de e inte jag som e staff så jag kan ej göra nå åt det

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för snacka ooc och av de lärde jag mig att inte låta kompisar spela på mitt five m

Sen hetsa på gz av de lärde jag mig att inte hetsa på gz även om han hetsade först

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade kunna spola tillbaka i tiden hade jag ej kört så snabbt när jag va medveten om att den bilen välter enkelt i höga hastiheter speciellt i en sådan sväng

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja ta de lite försiktigare inte blåsa 200+ vid sådana kurvor med en bil som välter hur enkelt som helst

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka