Accepterad Wikkk | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wikkk

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Wiktor

Vad heter du på discord? Wikkk#0491

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1 år som medlem och lite till som icke medlem

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Rekrytering Mitt första mål kommer vara att vi får rekryterare som gör rekryteringsarbete. Vi behöver anställda, anställda som är mogna, har bra RP nivå samt att de kan jobba olika tider på dygnet om det är möjligt för vi behöver mer aktivitet på vardagarna samt på helgerna. Just nu så har vi en del rekryterare men de gör inte så mycket rekryteringsarbete och de behöver rensas bort från rekryteringen då de inte gör någon nytta där. Jag kommer att sätta upp mål för rekryteringen för hur många de ska anställa på en vecka för att se till så att kåren växer och vi finns tillgängliga att hjälpa staden nästan när som helst på dygnet. Enhetschefer och Utbildningar När det gäller Enhetschefer hos oss på Räddningstjänsten så kommer jag se till att de som blir/är Enhetschefer har goda kunskaper inom det arbetsområdet de vill vara Enhetschef över så att de kan skapa en bra samt rolig utbildning för de som är intresserade av att få en sorts utbildning. Av att gå en utbildning så ska man främst lära sig men det blir roligare om utbildningen är rolig att utföra för då kanske man blir mer intresserad och lär sig mera saker. När det gäller grundutbildningen så ska Enhetschefen vara väldigt kunnig för grundutbildningen är en av de viktigaste utbildningar vi har för det är där man lär sig baskunskaperna om sjukvårdsarbete, brandarbete, bilolyckor mm. När man har utfört grundutbildningen ska man veta det mesta eller så måste man lära sig snabbt för att ha en chans att bli högre uppsatt i kåren. Anställda De som är anställda hos oss på räddningstjänsten ska inte vara inaktiva utan en anledning för då finns det ingen mening med att jobba hos oss. Vi behöver vara aktiva för att vi är en del av Unives RP såsom Sjukvården och polisen är. Om inte vi finns tillgängliga och det skulle börja brinna då är det lite orealistiskt om räddningstjänsten inte kommer. Därför behöver vi aktiva anställda. Om man är högre uppsatt så ska man ha bättre kunskaper och man ska ha arbetat hos oss ett tag. Om man t.ex ska bli insatsledare så måste man veta vad man ska göra i den situationen och inte få panik för att man inte vet vad man ska ge kollegorna för arbetsuppgifter ute på larmet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter inom räddningstjänstens arbete inne på unive. Jag har jobbat här i nästan 2 månader och har gått från att vara L.I.A-Elev till bitr chef. jag vet hur vi ska arbeta när vi väl är ute på larm och så har jag goda sjv kunskaper men kanske inte å samma nivå som de som arbetar på sjv har.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag men det varierar kanske hur länge. Jag kommer vara inne minst 2 timmar om det inte kommer något annat i vägen som jag måste göra först eller gör så att jag inte kan vara inne och spela den dagen. På helgerna är jag mer aktiv en på vardagarna då jag har skola.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklar.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Absolut inte.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka