Accepterad Wikkk | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wikkk

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiktor

Vad heter du på discord? Wikkk#0491

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv varje dag beroende på hur mycket läxor jag har att göra eller om jag ska träna men jag brukar vara online minst 3 timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive ett bra tag. Ca 1 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 5 gånger. Kan ej lägga in en bild här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts har ett stort ansvar att se till att hålla ordningen inne på servern. Det är vårat ansvar att se till så att lallare försvinner från servern, lallare som förstör RPn inne på servern. Vi ska också se till så att folk inte bryter mot reglerna som servern har av en självklar anledning. Reglerna ska följas av alla eftersom det är grunden till en fungerande RP server. Att få bort alla som använder sig av OOC samt Halv ooc är också en av våra uppgifter för det förstör också RPn. Vi ska se till så att alla på servern håller en bra rp nivå samt att alla ska utgå ifrån sunt förnuft eftersom det är utgångspunkten för fungerande RP. Vi har i uppgift att se till så att det inte ligger massor av bilar överallt för det är både orealistiskt och det gör så att servern laggar lite.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive för att jag är sugen på att göra något nytt och se till så att Unive förblir en bra RP server. Jag vill hjälpa till att få bort alla som bryter mot reglerna och lallar för det förstör och gör RPn tråkig. Sedan vill jag bli Servervakt för att jag stöter på dagligen flera som bryter mot Unives regler och folk som pratar ooc vilket gör mig väldigt arg irriterad för att de kör på en RP server och försöker inte ens följa reglerna som Unive har.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när man t.ex jobbar på ett jobb och så kanske man tar pengar ur kassan eller tar saker från förrådet för att sedan sälja det. Man kan säga att man utnyttjar sin position eller makt för att uppnå eller få någonting. Abuse är när man använder sin makt eller sina commands när man inte ska. T.ex att man bannar någon för att man inte orkar med hen eller bara för att man vill bli av med hen. Man kan säga att man fel använder eller missbrukar sina commands.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top