Nekad Wikkk | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wikkk

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiktor

Vad heter du på discord? Wikkk#0491

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv varje dag från och med att jag kommit hem och gjort läxa till att jag ska stänga av eller träna. På helgerna är jag också väldigt aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive ett bra tag. Ca 1 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 5 gånger. Kan ej lägga in en bild här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ett stort ansvar över det som händer inne på servern. Servervakten ska hålla koll så att alla sköter sig med det vill jag säga att man ska vara lite extra uppmärksam om man skulle se en lallare eller någon som bryter mot reglerna men det gör man samtidigt som man RPar som man brukar och om man ser någon som lallar eller bryter mot reglerna så tar man åtgärder för att få en så bra server som möjligt. Vi har också i uppgift att DVa bilar som ligger lite överallt för att minska lagg och så är det orealistiskt att det ligger bilar överallt.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa till att få bort alla de som bryter mot reglerna och lallar samt att jag vill göra något nytt och försöka göra servern roligare att spela på. Jag ser och möter flera människor per dag som bryter mot regler som behöver lära sig att regler finns av en anledning och så blir RP mycket tråkigare på grund av dem.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när du använder din position/makt i t.ex ett yrke för att kunna t.ex ta ur kassan eller ett föråd för att sälja eller ge bort. Abuse är när du använder dina SV kommandon när de inte ska användas eller att det inte finns någon anledning till att du behöver använda dem. Om du kickar någon som inte har gjort någonting och skriver en random anledning så är det Abuse.
 
nekad, jag vill att du utvecklar varför du vill bli servervakt och lite mer om korruptionen. Ansök igen om en vecka
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top