Accepterad Wikkk | Ansökan till Servervakt - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wikkk

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiktor

Vad heter du på discord? Wikkk#0491

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne och RPar varje dag med det kan vara olika länge. Men runt 3-4 timmar sedan en paus och sedan in och RPa igen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive ca 1 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 5 gånger. Kan ej lägga in en bild här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att vakta servern och hålla koll efter människor som bryter mot reglerna, en servervakt är en extra resurs för alla admins. När man är en SV så ska man kunna agera fort ifall man ser någon som bryter mot reglerna för att förhindra att någon förstör roliga och allmänna scenarion. När man är servervakt så ska man SV-banna ifall men ser något som händer som är emot reglerna, man ska även ta bort alla onödiga bilar som står och är trasige eller övergivna på gatan för att om det står massor av onödiga bilar överallt så laggar servern mera. När man är servervakt så kan man säga att man typ jobbar Undercover för att folk ska inte veta att du är SV.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag dagligen ser regler som bryts, det kan vara rdm, FailRP till Sunt förnuft och det gör bara RPn tråkig. Jag ser att servern har en bra framtid och jag vill hjälpa till att få fram den, en RP server där man kan RPa för att ha roliga scenarion ofta istället för att de ska bli avbrutna av något pucko som bara vill förstöra RPns värld. Jag vill bidra en förbättring till Unive och se till så att reglerna följs så som dem ska.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att man använder n någonting till sin egen fördel, te.x om man bannar någon från servern som man bara tycker är allmänt jobbig och störande även fast personen följer alla servens regler. Korruption kan vara att man t.ex att man tar ut pengar ur en jobb kassa för att man inte har mycket pengar, det kan också vara att man säljer saker som finns i ett förråd te.x från brandstationen så kanske man skulle sälja brandsläckare eller ficklampor.
 
du är vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig. Lycka till 🎓
 
Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top