Nekad Wikbxrg | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wikbxrg

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/RASMUSTIKKA

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton wikberg

Vad är ditt discord namn? mussecool#1337

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär Amir Shokovich är en vädligt glad person generellt men bråkar någon med honom blir han vädligt arg direkt. Amir har precis fyllt 20år och han gillar vädligt snabba bilar. Hans dröm är att börja jobba på en bilfirma och sälja snabba och galna bilar. Han har blivit mer och mer glad på senaste för han har börjat träffat en tjej och därmed blir han väldigt motiverad till att leva igen (varit nere på botten i sina dar). Skulle nånting hända Amelia (hans tjej) skulle han gått i bitar och skulle nån röra henne skulle han jaga ner personen enda till han hittar personen! Även om de tar 6 år.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad, jo. Amir är ju som sagt en glad person men med kort stubin, Jag har rp`´at ett halv år nu och kan min grej (har varit amir förr. Skulle kunna göra grymma scenarion med fin rp och tror de flesta skulle gilla amir med kort stubin:D Hade varit grymt att få komma in på servern för ska göra allt för att stan ska veta vem din lokala amir ä!!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För folk bör veta vem amir är. skulle vart as kul att få spela han på denna serven då de flesta skulle nog gilla honom

Hur många timmar har du på FiveM? 60 timmar

Hur hittade du Multistaden? Fick recomend av en polare

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nope

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej faktiskt inte, spelar bara denna:D

Jättebra ansökan MEN du måste utveckla mer på Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka