Nekad Wii | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wii

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Laine

Vad är ditt discord namn? Scyptic

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Shaun Pompier. Shaun Pompier är en yngre man inom 20 års åldern. Han och hans familj immigrera från Frankrike när shaun var 4 år gammal. Shaun bodde i stan i flera år sen åkte han tillbaka till Frankrike i några år och nu vill han flytta tillbaka till staden unive för att jobba med bilar. Shaun han är en livlig person, han vill alltid ha roligt och han är allt för lite skoj, Shaun han är en person som vill försöka få andra skratta och han vill att alla ska vara sjysta mot varann. Shaun han var alltid intresserad av fordon han och hans pappa åkte alltid till bil föreställningar och tävlingar, Shaun pappa vissa honom många saker hur man fixa bilar och hur bilar funkade. Shaun fick lära sig mycket om bilar och tack vare det har Shaun fler tal drömmar om hur han vill jobba i en bil affär eller mekaniker. Shaun har en stor dröm att någon gång äga en fin bil. Shaun har flera gånger jobbat i bil affärer och som mekaniker. båda Shaun Pompier föräldrar har tyvärr gott bort i en bil krasch när Shaun var 19år gammal

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med att rp:n ska förbettras, jag vill göra den mer social och rolig för alla parter involverade, jag vill bidra med att försöka få folk att tycka om att köra just unive för rp:n är bra och att ha bra rp med andra och hjälpa andra att förbättra sin rp nivå.göra ett bra kommunity.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att det är roligt för motparten och att göra det så bra som möjligt och göra så att han kan ”vinna” i scenariot och inte bara göra så man ”vinner” allt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm man dödar folk utan anledning, vdm man använder fordon som vapen och dödar folk med fordon, nlr om man blir avrättad får man ej komma ihåg sitt förra liv, fearrp man måste vara rädd om sitt liv om man blir rånad eller kidnappad och inte kaxa emot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varit medlem här och har över 100h timmar på fivem rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte direkt utom att jag har varit medlem förr

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Nekad. inte tagit intervju. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka