Accepterad Wii | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wii

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Laine

Vad är ditt discord namn? Scyptic#1308

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Shaun Pompier. Shaun Pompier är en yngre man inom 20 års åldern. Han och hans familj immigrera från Frankrike när shaun var 4 år gammal. Shaun bodde i stan i flera år sen åkte han tillbaka till Frankrike i några år och nu vill han flytta tillbaka till staden unive för att jobba med bilar. Shaun han är en livlig person, han vill alltid ha roligt och han är allt för lite skoj, Shaun han är en person som vill försöka få andra skratta och han vill att alla ska vara sjysta mot varann. Shaun han var alltid intresserad av fordon han och hans pappa åkte alltid till bil föreställningar och tävlingar, Shaun pappa vissa honom många saker hur man fixa bilar och hur bilar funkade. Shaun fick lära sig mycket om bilar och tack vare det har Shaun fler tal drömmar om hur han vill jobba i en bil affär eller mekaniker. Shaun har en stor dröm att någon gång äga en fin bil. Shaun har flera gånger jobbat i bil affärer och som mekaniker. båda Shaun Pompier föräldrar har tyvärr gott bort i en bil krasch när Shaun var 19år gammal

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till servern med en bra attityd och göra så att vi som ett kommunity kommer samman och att ha en bra rp inom server, köra för motpartens vinst och följa reglerna, jag vill också bidra med en så roliga och bra scenarion som möjligt för alla inblandade och försöka göra att folk vill fortsätta köra unive. Jag vill också bidra med att få mer spelare/medlemmar in i unive. Jag tänker bidra hjälp till en mer positiv miljön inom servern, jag tänker bidra med att kunna göra servern bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att när man är i ett scenario ska man göra det sjyst för motparten och att det ska vara så roligt och bra för den andra sidan som möjligt, det är menat att man Inte kör för att än själv ska vinna utom att motparten ska han en chans att vinna

Hur hittade du Unive? Jag hittade det först via vänner och yt men jag har varit en medlem för.

Din medlemskap ansökan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka