Accepterad Wii | Ban överklagan[W1DDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wii

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073901368

Ditt Hex-ID: 11000014260bb38 (Hex)

Vad är din discord tagg? Scyptic#1308

Vem var det som bannade dig? Wibbe

Hur lång tid var din ban? Permanent bannad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hets ooc och meta ”jag vet var du bor”

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde regel brott via att skicka ”busunge” och skicka meta och ”jag vet var du bor”

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan Jag blev bannad hände de så att jag hade skickat ”jag vet var du bor” till min kompis Samuel i om. Konversation: Jag: jag vet var du bor. Samuel: va ska du göra med vart ja bor? det va nått halsband i ett spel och om du vet vart ja bor skriv min adress.jag: bruh skämta bara. Samuel:vet jag väl, jag ville bara se din reaktion. Jag:men jag vet var en person går i skola. Samuel: vem?. Jag: casper, men han vet var jag bor och var jag går i skola. Samuel: okej kul. Jag: bor du i Stockholm?. Samuel:nopp, vardådå. Jag:Göteborg?. Samuel:nej. Jag: Malmö?. Samuel: nej. Jag:sörmanland?. Samuel: nej. Jag: hmmm uppe eller nere i Sverige?. Samuel: de vill du veta. Jag:all skämt åsido kommer du va inne idag? Samuel: kanske. Efter det skicka en av hans vänner i unive generell dc chatten du e smart asså och lite efter det kontaktar wibbbe mig att gå i support men jag kunde inte så vi skickade fram tillbaka och sen gjorde han beslutet att permanenta banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var rättvis ban för jag skrev ”busunge” som e hets och sen skrev jag meta fast jag inte tänkte på det och jag skicka ”jag vet var du bor” som inte är okej fast de inte har med servern att göra. Så är detta beteende aldrig okej som jag gjorde. Jag vill bättra mig .

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag råka säga ”medlem” istället för medborgare och så sa jag du kommer få en ”semester” . Ja inte tro vara för andra säger ”semester” så är det okej och att man tänker på va man säger ig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte hetsat och skrivit busunge för det är jävligt dumt och så komma ihåg reglerna att man inte får skriva meta och så klart inte skrivit ”jag vet var du bor” fast de va menar skämt men det är inte ett skämt jag var dum. Om jag skulle gjort annorlunda skulle jag aldrig skrivit dessa saker och nu hoppas på en ny chans och göra rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tunge skriva saker fast men är lite sur eller att skicka meta fast jag glömde det men det är fortfarande meta och att skriva jag vet var du bor för det är inte okej och det är dumt och jag kommer bättra mig och inte göra om detta och vill få ny chans och det är första gången jag har gjort sådan dum sak och varit idiotisk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka