Nekad Wii | Ban överklagan [Fjonken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wii

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073901368/

Ditt Hex-ID: 11000014260bb38 (Hex)

Vad är din discord tagg? Scyptic#1308

Vem var det som bannade dig? Wibbe

Hur lång tid var din ban? Perma bann

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hets ooc o meta ”jag vet var du bor”

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för jag hade skickat saker som inte är så bra och Samuel hade skickat till staff och berättade sin sida men inte gött fullständiga och så kunde jag inte förklara mina misstag och min sida och nog enligt staff hade jag gjort ett n dum sak som är inte okej och då fick jag bann

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan Jag blev bannad hände de så att jag hade skickat ”jag vet var du bor” hör är konversationen med Samuel. Jag: jag vet var du bor. Samuel: va ska du göra med vart ja bor? det va nått halsband i ett spel och om du vet vart ja bor skriv min adress.jag: bruh skämta bara. Samuel:vet jag väl, jag ville bara se din reaktion. Jag:men jag vet var en person går i skola. Samuel: vem?. Jag: casper, men han vet var jag bor och var jag går i skola. Samuel: okej kul. Jag: bor du i Stockholm?. Samuel:nopp, vardådå. Jag:Göteborg?. Samuel:nej. Jag: Malmö?. Samuel: nej. Jag:sörmanland?. Samuel: nej. Jag: hmmm uppe eller nere i Sverige?. Samuel: de vill du veta. Jag:all skämt åsido kommer du va inne idag? Samuel: kanske. Efter det skicka en av hans vänner i unive generell dc chatten du e smart asså och lite efter det kontaktar wibbbe mig att gå i support men jag kunde inte så vi skickade fram tillbaka och sen gjorde han beslutet att permanenta banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är lite rätt men ändå fel det som är rätt är meta gaming bannen för jag hade skrivit meta utan att tänka och först senare kom på det och det är ju en rättvis bann men sedan så ”hets” så vet jag inte för jag pressa aldrig och stressade inte Samuel bara skickade ett ord ”busunge efter att han hade tagit mig gissla och sedan retat mig om det ig men det största va ju ”jag vet var du bor” som hade inget med unive servern att göra det var utanför och ett dåligt skämt fast han sa att han förtog alla saker ärter va bara att jag ville skämt gissa lite var i Sverige han bor men det hade inget med unive att göra det var en dum sak jag skrev och ångrar jag men det ända som kan va med unive i ”jag vet var du bor” saken var att jag fråga i slutet om han kommer in på unive. Jag bad också om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Halv ooc jag måste förstå att inte tro att allt andra säger kan använda ig och jag måste va försiktig om vad jag säger ig eller gör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kunde inte ha skrivit ”busunge” hur irriterad jag va och sen inte ens nämnt ”jag vet var du bor” för det är ju inget skämt och inte heller skickat sedan följ frågor fast jag ville visa lite spin skämt. Sen tänka på reglerna när jag skriver på discord och inte glömma meta och borde aldrig frågat om hjälp ig. Eller att han kommer in så vi kunde få looting saken överstökad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag måste tänka mycket på vad jag säger och att säga ”jag vet var du bor” är det dumaste man kan göra och att jag ångrar allt och sen inte gissa om var i Sverige en person bor för det kan va känsligt och jag ångrar det sen att inte skicka något med meta inte ens om de kan komma in så man kan få överstökat med saker och ting. Detta kommer aldrig hända igen och jag kommer förbättra mig. Jag gjorde stort idiotiskt misstag och det röker inte med en ursäkt för detta ska inte äns hända…

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Det har inte gått 24 timmar sedan din förra banöverklagan samt att jag inte tycker att du har väntat ut den tiden du behöver för att tänka över hur grovt detta. Du måste lära dig att detta inte är ett okej beteende att säga "jag vet vart du bor" osv. Hen som blir utsatt tycker verkligen inte det är lika roligt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka