Nekad Wii | Ban överklagan [Fjonken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wii

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073901368/

Ditt Hex-ID: 11000014260bb38

Vad är din discord tagg? Scyptic#1308

Vem var det som bannade dig? Wibbe

Hur lång tid var din ban? P bann

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hets ooc o meta

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade skrivit ”busunge” och ”jag vet vad du bor” som skämt och det skrev jag men den kille som som tog inte det som ett skämt sen och sen så hade jag skämt frågat om han kunde hjälpa mig för jag var medvetslös. Men jag sa där igen att jag vet att det är meta Och menade aldrig det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kontaktad av staffen att jag behövde gå support men jag kunde inte sen blev jag bannnad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde mycket fel via att skriva till en person som tog åt sig men jag menade inget och ber sjukt mycket om ursäkt o ångrar det väldigt mycket och för den delen är det en rättvis ban för det är aldrig ocker att säga så om man inte vet hur en tycker och känner om det. eller skriva saker som klassas som meta eller ens säga nåt nära meta. De gjorde rätt men jag tycker att jag borde få en ny chans att ställa till rätt eftersom jag inser allt och har bett om ursäkt till alla. Jag tycker dock att jag borde få chansen att säga förlåt och annat innan de bannar direkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Halv ooc . Jag märkte att alla saker man hör kan man inte säga fast de gjorde det och så förstod jag att jag måste tänka på vad man säger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte kallat han busunge eller skämtat att jag vet var han bor och nu förstår att det inte är okej fast man säger att det va skämt och nu ångrar jag det mycket och e väldigt ledsen över det, jag borde aldrig heller skrivet något som klassas som meta fast jag inte menar att det ska hända.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte kan skämta om sådant och tänka på folk kan va känsliga och jag ångrar mycket och förstår mitt misstag och kommer förbättra mig mycket och kommer aldrig göra om det och tänker vad jag skriver nu i framtiden. Jag har lärt mig att jag har gjort ett dumt stort idiotiskt misstag. Som inte ska hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Btw han skrev att han förtog att det va skämt har screenshots

Jag har redan nekat din första överklagan du gjorde, jag förstår verkligen inte hur detta ska vara komiskt överhuvudtaget? Du får göra en ny banöverklagan när det har passerat 24 timmar ifrån att du gjorde din första banöverklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka