Accepterad wigZZo | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigZZo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wiggo

Vad är ditt discord namn? realwigzzo

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Wigge person född 1988.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, rolig, cool.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag väkste upp i en liten stad kallad the hills. den var inte så rolig att bo i men det dugde när jag var liten. jag gillade att göra många saker när jag var liten men en av de bästa sakerna var när jag fick hänga med min pappa till jobbet. jag och min pappa hjälpte alltid varandra när det kom några svåra hinder. sen plötsligt en dag när min pappa skulle till jobbet så krocka han och dog. jag blev helt förkrossad när jag fick höra det. efter min pappa omkom så började jag att jobba med bilar vilket vi alltid gjorde när vi var tillsammans. när jag hade fyllt 18år så strävade jag efter något mer än bara lilla the hills. jag ville skaffa jobb och ett bra liv så att jag bestämmde mig för att flytta till unive. när jag kom hit så erbjöd någon mig ett job på en verkstad som kallades falck. men jag kunde tyvär inte jobba där en för att jag var inte medborgare. jag tog det som motivation för att en dag kunna jobba som min pappa gjorde.....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriöst RP, humor, socialitet, mycket glädje.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte alltid är sjukt viktigt att vinna varenda scenario. Är du i ett scenario där det är självklart att den andra personen vinner så ska du spela med och inte försöka vinna tillbaka det på vilket sätt som helst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nope

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random Deathmatch. Innebär att man inte får döda eller skada andra spelare utan någon anledning. FEARRP - Innebär att jag måste spela som att det är mitt riktiga liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle säga att jag är ganska bra på RP. Jag vet vad man får göra och inte får göra. Har spelat FiveM nu i ca 3 år, och har lärt mig en stor del.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka