Nekad wigii | Whitelist ansökning [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigii

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/booboopersson

Vad är ditt namn i verkligheten? adrian persson

Vad är ditt discord namn? booboopersson#6612

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Joe, Joe är född i en stad som heter Malmö. under sin uppväxt så har splittrades hans föräldrar och det gjorde så att Joe mådde dåligt och var mycket ute på stan, en kväll när Joe var ute så kom där en stor bil och kidnappade honom och det gjorde att Joe mådde ännu sämre. Nu när Joe är äldre och kommit över det och flyttat in i multistaden så vill han vara den som är tuff, bara så att ingen kommer att kidnappa han igen. Men man får se vad som händer.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag ska bli whitelistad för jag kommer göra seriös RP och följa reglerna så gott det går men det kommer nog funka för har typ 250 timmar på fiveMs RP servrar. och jag har spelat på servrar som är riktigt jobbiga till och med att jag tycker det så vet hur det kan va för straffs så jag kommer alltid rapportera om någon gör något om jag ser och kan då.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för denna server är rolig och så bra RP staffs och scripts. och det blir ju alltid roligare när man har WL för man får mer möligheter jobb allting och sen kommer jag bidra med seriös RP

Hur hittade du Multistaden? jag såg det på fiveMs sida där stodd det att ni var den populärste servern i svergie som inte behöver WL för att va med i och jag testa och det var skit kul och bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att kunna veta vem alla är lära känna staden bara ha det gött på sin fritid och vara med i roliga scenarion

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nä inte just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka