Nekad wigii | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigii

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=239397922&token=vkc854_5

Vad är ditt namn i verkligheten? adrian persson

Vad är ditt discord namn? booboopersson#6612

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. han heter Joe Nilsson ny i staden och inte så rik har inga bilar och så så han försöker bara hitta ett bra jobb så han kan känna mycket pengar, hans intressen är kläder och att festa.

Varför ska just du bli whitelistad? sprida glädje så alla kan få det roligt kanske genom att man får fler möjligheter med jobb och så det kommer fler bilmekaniker i stan typ eller en då för jag är en men.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kunna få ett roligare roleplay och det blir mer val med jobb och så och då blir det roligare.

Hur hittade du Multistaden? jag satt och spelade på fiveM mest på engelska servrar men sen ville jag spela på svenska så då kom ni up som populärast.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att sprida glädje och kunna få folk att ha det kul när dom spelar som jag har det kul på min fritid när jag spela på grund av multistaden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nä jag spelar bara här för det är den roligaste servern och liksom seriös rp bästa servern hittlis och kommer nog alltid va sålänge jag spelar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka