Nekad wigii | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigii

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club the muneno

Vad heter du IRL? Adrian

Vad heter du på discord? Wigii#6612

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1197,4

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för jag har känt ganska länge att på servern så finns det ingen klubb man kan dra till för ingen jobbar där. Så jag vill bli chef här för att det ska hända och att man kan få en mer social klubb rp när man hänger med varan. Och tycker det skulle vara skit kul att driva en klubb träffa många ingame och snacka med ha mina anställda. och bara göra klubben till en skit rolig plats.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska bra erfarande både ooc och ic då jag har jobbat på klubben för och ooc kan jag rätt mycket om drinkar osv.

Berskiv din karaktär? Joe Nilsson heter han Joe är 22 år och kommer från Malmö. Redan sen Joe var liten så har det varit tufft för han. Både Joes föräldrar död vid tidig ålder vilket gjorde att Joe inte mådde så bra. Under ett tag i Joes liv så mådde han så dåligt att han ville ta sitt liv men han gjorde inte det för han ville inte dö oskuld, men han hade alltid tanken att försvinna i huvudet. Nu när Joe är äldre i Unive så har han kommit in i det kriminella vilket inte är så bra han och han vill komma ifrån det lite det är just. Just nu vill Joe fixa ett annat jobb som klubben bilaffär eller nått annat men det kriminella kommer alltid finnas där runt om han, så han vet inte riktigt vad han ska göra.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 16:30-22:30
Tisdag: 16:30-22:30
Onsdag: 15:30-22:30
Torsdag: 15:30-22:30
Fredag: 15:30-03:00
Lördag: 12:00-03:00
Söndag: 12:00-22:00
Och ibland vissa helger till exempel är man med familj eller med vänner.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka