Nekad wigii | Ban överklagan [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wigii

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/booboopersson/

Ditt Hex-ID: 11000010e44ec22

Vad är din discord tagg? booboopersson#6612

Vem var det som bannade dig? network19

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fick en avsugning på ofäntlig palts vilket inte är okej så det var väll lite lalligt för man gör inte det ofänligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag träffade en tjej på torget och hon sa att hon var en hora och då gav jag hon 500kr för en puss och när jag medans jag letade up en emote så skulle jag klicka enter på den och precis då fick jag en fråga om jag ville ha en avsugning och då klickade jag ju för att jag skulle göra emoten och där blev jag banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju jag som gjorde fel jag borde ju inte ha fortsatt bli avsugen på den platsen vi va utan säga du lägg av om vi ska göra detta får vi göra det på en hemlig plats eller hemma hon nån

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång körde jag snabbt framför en civil polisbil vid torget och jag visste inte att det var det så jag fortsatte köra i 200 jag körde förbi han och då ansog han det som copbait och den andra gången så körde jag i 100 kanske vi polis stationen och så körde jag över dom röda guppen för att sakta ner mig men dom funkade inte så körde rakt in i en polisbil och då blev jag bannad för copbait igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det var ju inget jag tänkte på när vi väl gjorde det men försöka avbruta det så fort jag kunde för ja jag tänkte ju inte på att det var fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att försöka att inte göra såna sexuella saker på ofantlig palts.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka