Accepterad wigii | Ban överklagan [KING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigii

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/booboopersson

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 17:18

Vad är din discord tagg? booboopersson#6612

Vem var det som bannade dig? BIGGBASTA

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag råka döda någon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag cycklade över bron och där stod en kille som ville köpa den för 100K jag sa ja då ville han att jag hoppade av cycklen och jag sa nä bara om vi ställer oss långt borta från cycklen för jag hade en tanke på att skulle ta den så vi ställde oss och prata han ville swicha mig men hade ingen mobil för blev rånad. då sprang han och hoppade på min cyckel så jag sprang efter och putade ner han och då råka han dö jag vet inte av vad om det var jag eller inte men ja han dog jag kollade han om han hde något farligt på sig som kunde skada mig sen och sen skulle jag bära han till sjukhuset men när jag bar han så var han tydligen vid liv så gick ifrån för att hämta min bil sen när jag var påväg att köra tillbaka så blev jag banad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var väl jag som gjorde fel för han råka dö men ändå han tog min cykel så jag putta ju av han så jag vet inte om jag skulle kalla det RDM för dödade inte han utan anledning men ja

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jo men föra var också felaktig så for det var att dom farthinderna utanför polisstationen funkade inte så körde rakt in i en polis i typ 50 och där blev jag bannad för copbait. och sen att jag råkade loota någon för jag trodde det var han som tog mina bilnycklar utan anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte putta han tror jag eller va ja jo inte putta han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte putta folk haha

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top