Nekad wigii | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigii

Icke Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/wigii/

Ditt Hex-ID: 11000010e44ec22

Vad är din discord tagg? booboopersson#6612

Vem var det som bannade dig? zensy

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? meta gaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag visste vad han hette när han hade mask

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var vid meth för att hitta en kille och då kom killar och rånade oss en kille tog min uzi och sa tack joe och tog av masken jag såg att det var manfred och sa du så många gåner jag har fritagit dig och hjälp dig och det är detta jag får sen efter dom var klara med oss hoppa han in i min bil och då körde jag för ville ha tillbaka min uzi du repetaera jag det med fritagningar och sa hans namn exakt där så hade han börjat klippa och skikade in det så jag blev banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte att jag gjorde något fel då jag visste vem det var då han tog av masken och visade tydliga täcken på att det var han

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång körde jag snabbt framför en civil polisbil vid torget och jag visste inte att det var det så jag fortsatte köra i 200 jag körde förbi han och då ansog han det som copbait och den andra gången så körde jag i 100 kanske vi polis stationen och så körde jag över dom röda guppen för att sakta ner mig men dom funkade inte så körde rakt in i en polisbil och då blev jag bannad för copbait igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenting faktiskt jag tycker jag gjorde scenariot bra

Har du lärt dig någonting efter din ban? nä faktiskt inte för det var ju inget som var fel i det scenariot

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top