Accepterad wigii | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigii

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/booboopersson

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 15:33

Vad är din discord tagg? booboopersson#6612

Vem var det som bannade dig? EDVIN0905

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt ärligt vet jag inte vad jag gjorde men jag prata med han och han sa att jag körde mot rött utanför polistationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom från torget och skulle hitta vägen till bron vid polisstationnen och jag kom in på vägen venster om den så jag körde rakt fram sen märkte jag att det inte var där så vände om och svängde in till dom 30 km stoppen sen körde jag bara rakt fram och upp på bron sen blev jag bannad när jag var på bron och jag hade inte sätt några poliser där ihäller så då har väll han kommit ut precis när jag körde mot rött.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag tyckte ju att det var lite överdrivet att banna mig 5 dagar för att jag körde mot ett rö ljus så varför bara inte stoppa mig istället.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag körde lite snabbt en gång bredvid en civil polis så han kallade det copbait även fast jag inte visste att det var en snut och sen rdm för att jag råkade döda någon för att han klickade u och ramlade och dog sen skylde det på mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte köra mot röt nära poliser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? sådär kanske

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka