Inaktuell wigii | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wigii

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/wigii/

Ditt Hex-ID: 11000010e44ec22

Vad är din discord tagg? wigii07

Vem var det som bannade dig? ABBE2010

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2024-02-11_182908635.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning varför jag har blivit bannan. Det kom faktiskt som en chock när jag skulle gå in på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte när jag har blivit bannad men jag skulle gå in på servern och rpa på min poliskaraktär och möts av det meddelandet som visas i bilden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har ingen aning på hur ni ser på det. Men antagligen har ni sett nått och åtgärdat det. Men från min sida så fattar jag inget. När jag läser att jag är bannad för att jag inte passar in på Unive och mer information: Montage. Då tänker jag på såna montage som man gör och lägger ut på Youtube när man bara skjuter allt och alla inne på servern. Men Jag skulle aldrig göra ett sånt montage för att jag är inte alls bra på att skjuta ingame så det är ingen chans att jag skulle få några coola klipp på när jag dödar nån ingame. Jag känner ändå att min Rp-nivå är utvecklad från servern för jag har kört på Unive ända sen 2020 utan att byta. Vilket gör att min rp-nivå har formats så som alla andras alltså skulle jag inte säga att jag inte passar in på Unive. Så jag tycker detta är en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad permanent för nån månad sen. Men det visade sig vara en felaktig ban då jag blev hackad på discord och skickade ut porr länkar. Sen har jag varit fått såna 2-3 dagars bannar nån gång innan. Men jag tror typ att senaste bannen förutom denna och den andra felaktiga var för minst 1 år sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har ingen aning då jag konkret inte vet vad som har hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Egentligen inte av samma anledning som frågan innan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Problemet är löst. Det var nått fel med mitt konto. Så ni kan ta bort denn

Tillbaka