Accepterad wigii | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigii

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? adrian persson

Vad heter du på discord? wigii#6612

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2007

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? jag vill ansöka till wl ansvarig för att ni kanske kommer behöva lite hjälp och alltid bra med fler folk ju. jag kommer bidra med att ta så mycket wl jag kan är aktiv typ varenda dag. tycker detta är en bra server har spelat här länge och känner att jag vill kunna hjälpa till servern att drivas framåt kommer hjälpa så många jag kan är glad och skön och tänker att jag skulle passa in i detta

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? ni borde välja mig för jag tycker och tror jag kommer göra ett bra jobb. jag är en trevlig person och är aktiv varenda dag och kommer ta wl varenda dag jag kan så fort jag har tid över kommer jag att kolla på wl ansökningar och förklara och beskriva vad folk ska utveckla om dom behöver det och skriva vad dom gjorde bra så folket vet vad dom ska fokusera lite mer på, på deras ansökningar kommer bidra med allt jag kan

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker man ska bemöta folk med bra och rolig energi då det kan göra dom man tar intervju med gladare och är lite mer med liksom är rolig tillbaka så man kan få en skön konversion och det är det jag kommer göra vara glad har bra humor så folk får ett litet skratt kanske i deras intevju

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? jag kommer göra mitt jobb så bra jag kan kan ta kritik göra som ni säger till mig att göra är bra på att lyssna på order jag tycker det är kul att göra så folk får en bra dag genom att hjälpa dom med sin wl så dom kan få en större upplevelse när dom spelar känner att jag vill hjälpa er på servern för detta är perfekt jobb för mig

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? dom ska ha bra rp kunna förlora ett scenario utan att bli arg följa reglerna annars är det inte lönt med wl man måste ha hög rp nivå du det finns jobb och allt möjligt som behöver ganska hög rp för att det ska vara kul

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? det är ju ett ganska stort ansvar som jag hade kunnat ta jag kan typ allt kan reglerna har vänner som är och haft denna roll som också lärt mig rätt mycket om sjävla jobbaet man har

Hur ser din aktivitetet ut? jag är aktiv varenda dag mellan 14:00-23:00 visst det kan ju vara så att man har dåliga dagar eller är med vänner men annar är jag det

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag kommer passa i detta trust me

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka