Inaktuell wigii | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wigii

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad heter du på discord? Wigii#6612

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 16:30-22:30
Tisdag: 16:30-22:30
Onsdag: 15:30-22:30
Torsdag: 15:30-22:30
Fredag: 15:30-03:00
Lördag: 12:00-03:00
Söndag: 12:00-22:00
Och ibland vissa helger till exempel är man med familj eller med vänner.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig till att bli en del av Staff teamet är att jag tycker det är jävligt kul ändå jag vill vara en del att förbättra servern och få bort dom som inte ska vara här så det blir en bättre RP nivå av alla. Jag tycker det är jävligt kul att snacka med folk och hjälpa dom med sina problem, även när jag senast var support eller trainee som det heter nu tyckte jag det var jävligt kul att sitta och snacka med folk gav dom mycket idéer på scenarion eller något vilket gjorde att man fick ett litet gött snack i support vilket gjorde mig glad att dom var tacksamma över sin hjälp dom fick. Tycker bara det känns som en allmänt kul sak man gör efter skolan då jag spelat på denna server i snart ett år.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag som trainee vill jobba på att förbättra serverns RP nivå då den är väldigt dålig på vissa ställen som typ Piren torget och lite mer kända ställen RP nivån av dom kriminella kan också vara väldigt dålig de mitt jobb är då är att ta åtgärder. få bort dom som inte ska vara här, som folk som bryter mot reglerna lalla osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i snart ett år i början på januari spela jag på riktigt liksom men i december spelade jag så lite halvt mycket då jag var ny till rp

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har ju varit support som det hette då för en månad sen inte så länge då jag kände att jag var inte klar med mina mål för rpn men nu känner jag att jag är klar med det och vill satsa på att bli trainee och hjälpa servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban (id) (dagar) (anledning) bannar personen
/sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (andledning) bannar en person som inte är inne på servern
/sqlunban (Hex-ID) unbannar personen
/sqlbanhisory Id eller hex inte säker/ tar fram vem och varför han är bannad har jag för mig
/svban (id) (anledning) bannar personen i en timme
/togglename du kan se folks id och steamnamn ovanför deras gubbe
/toggleid du kan se folk id ovanför
/kick (ID) du kickar ut personen från servern
/noclip du flyger runt i luften osynlig
/spec du kan välja vem du ska speca.
/spec (ID) vilket id du vill speca
/specoff du slutar speca
/goto (ID) du åker till ett id
/bring (ID) du tar personen till dig
/tpm då åker till din marker på kartan
/skin (ID) du ger personen skin så hen kan byta kläder
/setjob (ID) (Jobb) (grad) du ger personen ett jobb och vilken grad dom är i jobbet
/freeze (ID) du gör så personen inte kan röra sig
/revive (ID) du återupplivar personen.
/giveitem (ID) (föremålet) (hur mycket) du ger personen ett item som typ brandsläckare
/addkey (namnet på nyckeln)
/who (ID) du kan se vilka roller dom har i discorden eller du kan bara se om dom är medlemmar och har krim
/ooc du skriver ut ett meddelande för alla
/sc du skriver i staff chatten
/sv du skriver i servervakt chatten
dom jag kommer på nu

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag är bra på att ta kritik

Tillbaka