wigii | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigii

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad heter du på discord? Wigii#6612

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu är ju det lov ganska länge så mellan 12:00-03:30 typ varje dag. Sen kan det ju vara så att man är iväg nån dag och gör nåt med familjen eller vänner

Berätta om dig själv Ja jag heter Adrian bor i Malmö jag skulle väl säga att jag är en väldigt skön person som gillar att göra saker om jag är med vänner eller familj så behöver jag göra nåt hela tiden för att det ska vara kul. Om jag sitter vid datorn så lyssnar jag typ på musik och spelar FiveM eller CSGO. På min fritid så brukar jag sitta hemma och köra typ cs FiveM kolla youtube eller nåt sånt annars är jag med mina vänner. När jag är med dom brukar vi typ chilla hålla på meka lite med bilar och så, För jag har ett ganska högt Intresse av bilar.

Vad skulle du göra om du blir staff? Vi säger att jag vaknar upp jag gör mina saker sätter mig vid datorn startar upp FiveM och dc och kollar om jag kan göra något jobb. Jag ser inga som sitter i väntar på support då kommer jag in på servern speccar noclipa speciellt på morgonen då det brukar vara mest lall då. och om jag ser att någon sitter i väntar på support tar jag han så snabbt jag kan. Om folk har nåt problem eller nåt så skulle jag försöka hjälpa dom så bra jag kan. Mitt mål med att bli support är att hjälpa servern och folk att få en bättre RP och upplevelse.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började köra vi början på januari detta år och känner att jag har gjort så mycket inom Rpn och nu skulle jag vilja jobba som staff på servern

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Unive har jag spelat på ett tag nu. Jag har testat nästan alla jobb från kriminell till polis det har varit skit kul och jag känner att min rp har utvecklas. Jag skulle vilja bli support för att hjälpa severn och andra att få så bra RP som möjligt kanske genom att banna och genom att hjälpa jag hade nog inte havt den rpn. Jag har nu om det inte hade varit för alla bans jag har havt och jag ångrar dom inte.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra allt för att få saker och bli rätt om någon gör fel då säger man till dom ger dom en varning eller kanske bannar dom beroende på vad dom gör. Jag skulle även göra det bättre genom att vara tillgänglig i både noclip på dc och på forumet. Genom att vara tillgänglig så mycket tror jag kommer bidra skit mycket att kunna hjälpa folk så mycket man kan det kanske får folk att stanna på servern och känner att vi finns här och hjälper och att Staffs får folk som inte borde vara här borta. Då får ju alla en bättre upplevelse på RPn på denna server

Har du några tidigare erfarenheter? jag skulle ju inte säga att jag har några erfarenheter så men jag kan ju väldigt mycket. Asså mina vänner och så är ju supports jag har ju en kunskap inom Staff arbetet känner jag. Jag kan mycket om problemen som finns på servern och vad man kan göra för att fixa dom jag kan väldigt mycket även fast jag inte har varit support innan

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban (ID) (TID) (ANLEDNING) du bannar någon
/sqlunban vet jag finns men vet inte vad man ska skriva sen typ hex id eller nåt. du unbanar någon
/sqlbanoffline du banar någon som inte är inne
/sqlbanhistory du kollar personens förra bans
/noclip du flyger osynligt
/spec du kan kolla på någon osynligt
/skin (ID) du ger någon skin så dom kan byta kläder
/dv du tar bort bilar
/v (vilken bil man vill ta fram)
/kick (ID) (anledning) du kickar någon från servern
/freeze (ID) du gör så dom inte kan röra sig
/unfreeze (ID) du gör så dom kan röra sig igen
/toggleid du ser folks id
/togglename du ser folks namn
/revive (ID) du återupplivar någon som är död
/who (ID) du ser vad dom har för roller i dc
/giveitem (ID) du ger dom ett item som typ en colt eller en hamburgare
/givemoney (ID) du ger dom pengar
/goto (ID) du åker till personen du vill kolla på typ
/tpm (ID) typ teleportrar dig till din marker
/ooc du skriver ut i ooc chatten
/setjob (ID) (vilket jobb) du ger någon ett jobb
/svban finns också men det använder väll inte vi. du bannar någon i en timme.
det kan finnas fler

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? jag har jätte lätt att lära mig nya saker för det är kul att lära sig nya saker

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka