wigii | Ansökan till Support [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigii

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad heter du på discord? Wigii#6612

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? just nu på sommar lovet kan jag vara aktiv varje dag mellan 12:00-02:00 men jag kommer vara iväg nån vecka för att träffa min bror

Berätta om dig själv Ja jag heter Adrian jag bor i Malmö. På dagarna så är jag väll med familj och vänner men om jag inte är det så kör jag oftast FiveM. Jag är en väldigt skön person som är jävligt rolig, Gillar även att snacka med folk via dc. På fritiden så gör jag inte så mycket kör FiveM och valorant. Brukar köra lite padel och airsoft ibland så det är väll det

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till att alla jag bemöter får ett bra välkomnande och bra hjälp. Jag skulle försöka att vara så aktiv som möjligt för att kunna hjälpa folk och servern till en bra Rp. Skulle speca så mycket jag kan och få bort dom på servern som inte borde vara här, som folk som bryter mot reglerna. Jag kommer vara aktiv på både dc och forumet. Och skulle göra allt för att göra servern till en roligt plats som folk ska spela på.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela FiveM i början av december där efter vid början på januari hittade jag denna server som jag fastnade helt i. i en början blev det mycket bans men skulle säga att jag förbättrats en del eller ja mycket. Så skulle säga att jag fick en seriös rp vid februari mars.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Som sagt jag har spelat sen januari med många bans nu har jag blivit bättre på min rp och skulle vilja gå vidare i detta och vara en del av staff teamet. Jag vill specielt bli support för att kunna hjälpa folk med sin rp i efterhand har jag fattat att dessa bansen jag fått har lärt mig en del och då vill jag hjälpa andra att kunna få en lika rolig tid på denna server som jag haft. och jag skulle nog säga att bästa sättet att få en bättre rp är att lära sig efter sina misstag. om man för en 10 dagars ban får man göra en banöverklagan eller brösta det och det är det jag tror lär folk.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle göra unive till en bättre palts genom att få bort dessa personer som vill förstöra för servern och hjäpa dom som vill kämpa för servern. Jag skulle göra så att folk kommer få en bättre rp nivå och en bättre palts ett bättre välkomnande och en upplevelse. jag kommer göra så att folk får en bättre upplevelse genom att ta bort dom som förstör den. Om dom försvinner så blir det en bättre rp automatiskt och då får folk en bättre upplevelse och börjar spela på servern och ger den en chans där tror jag att jag kommer göra Unive till en bättre palts

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är ju servervakt och kan ganska mycket om serverns problem vad man måste göra för att fixa dom osv. annars har jag inget speciellt sen innan förutom att jag har varit medlems ansvarig. men som sagt kan hur ni staffs jobbar och hur jag ska jobba.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban id anledning
/sqlunban hex id
/sqlbanoffline vad man ska skriva där vet jag ej
/togglename
/noclip
/spec
/tpm
/goto id
/kick id anledning
/freaze id
/unfreaze id
/giveitem id item
/skin id
/bring id
/spec off
/toggleid
/setjob job id
/revive
typ dom jag kan

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag skulle säga att jag har lätt att lära mig nya saker och nya system och anpassa mig därifrån

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag är bra på att ta kritik

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka