Inaktuell wigii | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigii

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian Persson

Ditt discordnamn: Wigii07

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff då jag har en gammal erfarenhet i detta och har även inget annat att göra på servern eller så. Detta gör att jag kommer bli väldigt aktiv då jag egentligen inte håller på med någon speciell aktivitet IRL förutom gymmet då. Jag tycker att jag ska bli staff för jag är en sammarbetsful person och gillar jobba med andra men funkar också perfekt själv. Jag har inga problem med att ta uppgifter. Som sagt har jag en kunskap inom detta sedan tidigare då jag varit helper, medlemskaps ansvarig och SV. Tror jag kommer komma in bra i teamet och hjälpa servern till mitt bästa.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att i vissa sammanhang så är rp nivån låg. Vet att vissa kan vara nya till rpandet men ska ändå kunna hålla det till en hövlig nivå. Tex att man springer runt på sjukhuset och tror att det är en fritidsgård, eller bara hur folk beter sig. Finns vissa sammanhang i mitt rpande där jag inte vill rpa mer för dagen för att jag blir trött på folket som inte beter sig.
Men som sagt är detta bara mina tankar och var jag vill ändra och fixa på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tror att det viktigaste är att hitta någon grund till varför folk beter sig så pass dåligt. Varför väljer man att gå runt och kalla folk busunge på sjukhuset exempelvis. Om man nu skulle hitta en grundläggande grej så kan man försöka lösa det på olika sätt. Men om det inte går så är det bara att kicka eller alternativt banna dom som inte beter sig.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff är det viktigt att man beter sig på ett bra sätt med spelarna på servern då vi faktiskt är ett ansikte utåt till servern. Du ska alltid ha en bra och trevlig ton i ditt arbeta för att undvika några sura miner. Det jag tycker är viktigt med detta är att som jag sa innan så är vi ansiktet utåt och därför ska inte vi bete oss illa mot de som faktisk behöver hjälp eller har frågor.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Såklart så kommer alltid mitt privatliv som vänner skola och jobb gå före. Men en mestadels så har jag rpat mycket och förstår att inte det går. Men nu har jag egentligen inget jag vill uppnå i på mina karaktärer och därför kommer det bli mycket staff arbete. Kanske att man rpar nån gång då och då men absolut inte mycket.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har två konton då jag byte mobil och kunde inte komma in på mitt andra konto. Men jag började rpa på unive runt November 2020 sedan har jag kört på sen dess. Såklart med lite pauser då och då men det är det.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Som jag förklarade innan så var jag staff för ett tag sen. Jag minns inte riktigt om jag hann bli mod eller inte men tror detta kan varit runt 2021-2022

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka