Inaktuell wigii | Ansökan till avrättning [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigii

Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Vad är ditt discord namn? wigii#6612

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? nisse24#0408

Av vilken anledning ska personen avrättas? kenny ska avrättas då vi har kickat han i gänget samt att han sa vem våran vice boss var framför han till ett annat gäng han svarar aldrig i telefon kommer inte på gäng-möten dels har vi kickat han innan från ett gäng men vi valde inte att göra en avrättnings ansökan. tycker han beter sig skit mot sina bossar och medlemmar och nu när vi har kickat han så vill vi avrätta han helt

Hur ska personen Avrättas? vi kommer åka till en hamn med han en bil och alla medlemmar vid den hamnen finns ett stup där vi kommer kasta ner bilen som han ligger i. så vi kommer be han lägga sig i bakluckan så riktar mot havet som vi har helt bensin i vi kommer tända på när vi har tänt på så kommer vi putta ner bilen i vattnet då kommer han få brännskador så han lider och sedan drunknar som kommer göra att han lider ännu mer.

Med vilket vapen ska han avrättas med? han ska ju avrättas med bensin och för att tända på den en colt och sen vatten

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? alla i vårt gäng som är på 7 utan kenny

Vad heter personen ingame? kenny nordberg

När ska han bli avrättad? jag tänker dagen efter denna blir godkänd så kommer jag ta mitt gäng och börja planera hur vi ska hitta han och sånt. förhoppningsvis i helgen.

-Rep (Varför jag -repa själv är att jag har faktiskt inte snitchat för att när vi blev kidnappad vid golf banan så snitchade jag men vi skulle glömma den där scenarion sa staff, för att det var sunt förnuft att göra det där vid golf banan. Så ni ska inte ens minnas att det där hände och att jag snitcha

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka