W
wiggostrom
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198847847729/wiggostrom
Vad är ditt namn i verkligheten? wiggo ström
Vad är ditt discord namn? wiggo123#9037
Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006
Berätta om din karaktär. jag heter sheik abdulla är 20 år, min pappa är från sverige och mamma från finland men jag är född i sverige. jag kommer från göteborg. där har jag jobbat med att rensa fisk och nu vill jag bli miljonär och leva livet. jag gillar att spela fotboll och många andra sporter mitt favoritlag är ifk. jag har spelat fotboll hela mitt liv. mitt största intresse är nog bilar och kläder jag gillar mycket märkeskläder framförallt gucci, fendi,supreme och mera. mitt favorit bilmärke är buggati det haade vart en dröm för mig att skaffa en. jag kommer från en ganska fattig barndom med inte så mycket pengar mina föräldrar var ganska fattiga. men nu har jag tänkt att jag ska få ett bättre jobb så jag kan tjäna pengar och försörja mina vänner och familj. kom från ghettot där det var mycket kriminalitet och man gjorde dumma grejer för att överleva. jag är väldigt glad väldigt ofta och nästan aldrig ledsen. jag gillar att skämta mycket och umgås. träffade mitt livskärlek i göteborg som tyvärr dog i cancer och det har gjort mig lite mindre glad och ledsen men är fortfarande glad väldigt ofta. och nu letar jag efter ny kvinna som kan göra mitt liv lite roligare och göra det trevligt. jag gillar ochså att vara med kompisar och polare, träffa nya människor, tv spel och mat. mittdröm jobb skulle nog vara att äga en egen resturang och göra god mat och för bra pris. är finsk så är en ganska hård kille men fortfarande skön kille. det var allt om mig,tack
Varför ska just du bli whitelistad? är väldigt intresserad av riktig rp och gillar gta otroligt mycket. jag har kört gta sen jag var liten och nu har jag börjat komma in i det med rp och five m och sånt. hade vart roligt att bli whitelistad på denna servern för att det är väldigt bra rp och det gillar jag för då känns det som det är på riktigt. och att alla kör på riktigt då blir det extremt kul att vara med. och kommer såklart hålla mig till reglerna för då blir det roligt då känns det som det verkligen är på riktigt att du tar ansvar själv och sånt det gillar jag. jag kommer bidra med att vara en snäll person som man kan prata med är inte blyg jag gillar att prata och umgås och vara med folk. och glädje med lite skämt och mitt glada humör. jag gillar att hjälpa till och är alltid öppen för frågor.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker det är en bra community, alla är snälla och det är väldigt bra rp tycker jag en av de bästa i sverige lätt. och då blir det ju väldigt roligt om alla kör på riktigt. jag har ochså hört från många att den är väldigt bra. och gillar att ni har custom bilar och kläder fär är väldigt intresserad av båda dom. och att det äntligen är en mycket bra svensk server där många är inne och alla kör på riktigt
Hur hittade du Unive? jag scrollade runt lite efter en bra rp svensk server så min kompis sa att den här var väldigt bra så jag började på denna. och har hört det från många
Vad har du för mål med ditt rollspel? att försöka rpa så bra som möjligt och sköta reglerna. och att vara en rolig person att prata med och bara chilla med. och vara snäll så att jag blir omtyckt så man kan få nya vänner och kontakter. jag ska också rpa bra så det verkligen känns som det är på riktigt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? faktiskt inte är bara den här servern jag kör på nu faktiskt. har inte hittat nån annan server som är lika bra som denna.
Vad är ditt namn i verkligheten? wiggo ström
Vad är ditt discord namn? wiggo123#9037
Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006
Berätta om din karaktär. jag heter sheik abdulla är 20 år, min pappa är från sverige och mamma från finland men jag är född i sverige. jag kommer från göteborg. där har jag jobbat med att rensa fisk och nu vill jag bli miljonär och leva livet. jag gillar att spela fotboll och många andra sporter mitt favoritlag är ifk. jag har spelat fotboll hela mitt liv. mitt största intresse är nog bilar och kläder jag gillar mycket märkeskläder framförallt gucci, fendi,supreme och mera. mitt favorit bilmärke är buggati det haade vart en dröm för mig att skaffa en. jag kommer från en ganska fattig barndom med inte så mycket pengar mina föräldrar var ganska fattiga. men nu har jag tänkt att jag ska få ett bättre jobb så jag kan tjäna pengar och försörja mina vänner och familj. kom från ghettot där det var mycket kriminalitet och man gjorde dumma grejer för att överleva. jag är väldigt glad väldigt ofta och nästan aldrig ledsen. jag gillar att skämta mycket och umgås. träffade mitt livskärlek i göteborg som tyvärr dog i cancer och det har gjort mig lite mindre glad och ledsen men är fortfarande glad väldigt ofta. och nu letar jag efter ny kvinna som kan göra mitt liv lite roligare och göra det trevligt. jag gillar ochså att vara med kompisar och polare, träffa nya människor, tv spel och mat. mittdröm jobb skulle nog vara att äga en egen resturang och göra god mat och för bra pris. är finsk så är en ganska hård kille men fortfarande skön kille. det var allt om mig,tack
Varför ska just du bli whitelistad? är väldigt intresserad av riktig rp och gillar gta otroligt mycket. jag har kört gta sen jag var liten och nu har jag börjat komma in i det med rp och five m och sånt. hade vart roligt att bli whitelistad på denna servern för att det är väldigt bra rp och det gillar jag för då känns det som det är på riktigt. och att alla kör på riktigt då blir det extremt kul att vara med. och kommer såklart hålla mig till reglerna för då blir det roligt då känns det som det verkligen är på riktigt att du tar ansvar själv och sånt det gillar jag. jag kommer bidra med att vara en snäll person som man kan prata med är inte blyg jag gillar att prata och umgås och vara med folk. och glädje med lite skämt och mitt glada humör. jag gillar att hjälpa till och är alltid öppen för frågor.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker det är en bra community, alla är snälla och det är väldigt bra rp tycker jag en av de bästa i sverige lätt. och då blir det ju väldigt roligt om alla kör på riktigt. jag har ochså hört från många att den är väldigt bra. och gillar att ni har custom bilar och kläder fär är väldigt intresserad av båda dom. och att det äntligen är en mycket bra svensk server där många är inne och alla kör på riktigt
Hur hittade du Unive? jag scrollade runt lite efter en bra rp svensk server så min kompis sa att den här var väldigt bra så jag började på denna. och har hört det från många
Vad har du för mål med ditt rollspel? att försöka rpa så bra som möjligt och sköta reglerna. och att vara en rolig person att prata med och bara chilla med. och vara snäll så att jag blir omtyckt så man kan få nya vänner och kontakter. jag ska också rpa bra så det verkligen känns som det är på riktigt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? faktiskt inte är bara den här servern jag kör på nu faktiskt. har inte hittat nån annan server som är lika bra som denna.