Nekad wiggogamer | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LaserTurken

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag söker till vianor

Vad heter du IRL? jag heter Wiggo

Vad heter du på discord? wiggogamer#5024

Hur gammal är du? jag är 11 år gammal och är en lugn liten kille

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i snart en månad och jag älskar den här FiveM servern.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer försöka få mer samarbeten och vara väldigt mycket aktiv i arbetet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har bara jobbat med motorer sen har jag kompisar ig som jag ha kollat på när dem jobbar

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer försöka vara olnine inom jobbet så mycket jag kan allstå 24 timmar på en vecka som maximum och det är måndag till torsdag 3 timmar varje dag sen fredag till söndag 6 timmar så det är ganska mycket tid inom yrket.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag göra jag älskar unive och jag har inga planer på att sluta köra på unive om jag blir bannad så vämtar jag bara å att bli unbannad är det en längre tid så kör jag bara ett anat spel.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte och jag planerar inta på att börja heller jag älskar unive och kommet nog aldrig sluta.

Har du läst våra Regler? ja det har jag och jag håller med om dem och jag gillar dem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka