Nekad Wiggo2468 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wiggo2468

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo hellsing

Vad är ditt discord namn? whellsing

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Det är en karaktär på 23 års åldern som heter Poseidon Tsakaris. Han kommer ifrån en liten by ifrån grekland som det bodde cirka 300 personer i. När han var 10 år tvingades han flytta ifrån grekland och sin familj för att hans familj hade inte så mycket pengar. Han flyttade först till USA och det var där allt började. När han kom till USA så tyckte han att det var så fint och mysigt. Han såg många coola och snygga bilar. Det första året så behövde han sova ute utan någon mat eller resurser som man behöver. Han låg vaken hela nätterna och tänkte på sin familj tills en speciell grej hände. Det var 2 personer som åkte förbi i en Bugatt Chiron och dom såg att Morgan låg där på en trotoar och kollade på deras bil. Dom kom ut en stor väska som det var 1 000 000 kr i, han gick direkt och köpte kläder och mat och sedan dess har han blivit helt förälskad i bilar men kan kan nästan inget och dom. När han blev 22 så tyckte han att det var dags att flytta igen så då hade han sparat ihop till ett flyg som tog han hit. Nu när han är här så tycker ha att det är mycket bättre och har blivit en super rolig poerson.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till en bra RP som enligt mig håller en hög standard.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när båda spelarna kan ha det så roligt som möjligt utan att RP ska brytas. Om någon t.ex riktar ett vapen mot dig och begär att du släpper vapnet och vänder på ryggen. Då kan du inte bryta RP:n och börja skjuta på motståndaren.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan reglerna som t.ex. RDM som står för radom Death match och det betyder att man dödar någon utan någon anledning till det. VDM som står för vechiel Death match och det betyder att man använder säg av ett fordon för att döa andra spelare eller kör på dom. Combat logging är att man lämnar spelat för att man vill undvika ett scenario för att man inte vill bli dödad eller kanske bli av med saker.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på denna servern lite då och då sedan 2021 om jag minns rätt

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 7 dagar efter att du har blivit unbannad från en permanent ban innan du ansöker om nytt medlemskap

Du får ansöka igen 2024-06-26. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka