Wiggo2468
Icke Medlem
- Meddelanden
- 67
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198802743553/
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo Hellsing
Vad är ditt discord namn? wihellsing #3489
Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Har svarat redan på förra enkäten
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har svarat redan på förra enkäten
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har svarat redan på förra enkäten
Hur hittade du Unive? Har svarat redan på förra enkäten
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och kunna göra det så roligt för mig och för andra. Ska försöka få ett jobb på Mekonomen. Jag ska försöka hjälpa till om folk behöver hjälp med pengar, bilar eller massa annat.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill försöka få nya vänner att spela med och jag ska göra bra av mig med att göra bra rp. Jag vill också kunna va en rolig person som dom flesta känner till och ge många ett gott skratt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Har svarat redan på förra enkäten
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo Hellsing
Vad är ditt discord namn? wihellsing #3489
Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Har svarat redan på förra enkäten
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har svarat redan på förra enkäten
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har svarat redan på förra enkäten
Hur hittade du Unive? Har svarat redan på förra enkäten
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och kunna göra det så roligt för mig och för andra. Ska försöka få ett jobb på Mekonomen. Jag ska försöka hjälpa till om folk behöver hjälp med pengar, bilar eller massa annat.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill försöka få nya vänner att spela med och jag ska göra bra av mig med att göra bra rp. Jag vill också kunna va en rolig person som dom flesta känner till och ge många ett gott skratt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Har svarat redan på förra enkäten