Wiggo2468
Icke Medlem
- Meddelanden
- 67
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198802743553/
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo Hellsing
Vad är ditt discord namn? wihellsing
Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Det är en kille som heter Morgan Magnusson som är väldigt social och pratsam. Han är ganska bil intresserad och gillar att spendera pengar. Hans mål är att bli rik så han kan köpa nästan vad han vill. Han gillar att lära känna nya personer.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är roligare och man får mer "upplevelse" i spelet. Man kan också få mera roligare jobb och ta körkort och sånt
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är ett spel som man ska göra och bete sig så värkligt som möjligt. och att det är kul för det finns riktiga jobb, bilar, firmor och massa annat.
Hur hittade du Unive? Jag var inne på FiveM sidan och letade efter en bra svenska server och då såg jag att det var mycket folk i.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha kul när jag spelar, va med personer som jag inte känner.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära känna nya personer, Bli rik, ha kul och att bli "populär" i staden.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelade på snöstaden förut men jag tyckte att unive var bättre så då flyttade jag över på unive istället
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo Hellsing
Vad är ditt discord namn? wihellsing
Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Det är en kille som heter Morgan Magnusson som är väldigt social och pratsam. Han är ganska bil intresserad och gillar att spendera pengar. Hans mål är att bli rik så han kan köpa nästan vad han vill. Han gillar att lära känna nya personer.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är roligare och man får mer "upplevelse" i spelet. Man kan också få mera roligare jobb och ta körkort och sånt
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är ett spel som man ska göra och bete sig så värkligt som möjligt. och att det är kul för det finns riktiga jobb, bilar, firmor och massa annat.
Hur hittade du Unive? Jag var inne på FiveM sidan och letade efter en bra svenska server och då såg jag att det var mycket folk i.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha kul när jag spelar, va med personer som jag inte känner.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära känna nya personer, Bli rik, ha kul och att bli "populär" i staden.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelade på snöstaden förut men jag tyckte att unive var bättre så då flyttade jag över på unive istället