Nekad Wiggo2468 | Medlem ansökning [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wiggo2468

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198802743553/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo Hellsing

Vad är ditt discord namn? wihellsing #3489

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Morgan Magnusson, han är 23 år och kommer från en liten byhåla ifrån Dalarna i Sverige. Han har växt upp med sin mamma, pappa och storasyster. Han bilar ganska mycket men han har inte så bra koll vad bilarna heter. Han gillar att åka runt i staden och kolla läget med sin kusin Lasse.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelat lite över 2 månader nu på Unive och har inte blivit medborgare än. Jag tycker också att det är jätte sköna och roliga personer på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns mycket sköna och roliga personer och det är många som spelar. Det är också mycket som händer. Att det är ett spel som man ska göra och bete sig så värkligt som möjligt. och att det är kul för det finns riktiga jobb, bilar, firmor och massa annat.

Hur hittade du Unive? Jag var inne på FiveM sidan och letade efter en bra svenska server och då såg jag att det var mycket folk i.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha kul och göra det kul för andra. Att försöka ha så kul som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul och förhoppningsvis skaffa ett jobb på mekonomen. Att bli ganska rik och kunna nästan köpa allt jag vill.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelade på snöstaden förut men jag tyckte att unive var bättre så då flyttade jag över på unive istället
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top