Nekad Wiggo2468 | Medlem ansökning |Craxz|

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wiggo2468

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198802743553/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo Hellsing

Vad är ditt discord namn? wihellsing #3489

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som heter Glennart Olsson och är född 1990-10-13. Glennart växte upp i en rik familj med sin mamma, pappa och sin lilla syster i stockholm. Allt var bra tills en dag när Glennart var 13 och dom blev rånade och alla tvingades fly eller gömma sig. Alla satt och gömde sig i en hemlig väg ner till ett skyddsrum förutom Glennart som var ute på trädgården och spelade boll. Glennart hörde massor av glas krossar och massor av skjutningar, Glennart förstod vad förstod hände och slängde sig genast in i en häck dom hade på baksidan. Bakom häcken så hållde dom på att bygga en pol som Glennart ramlade ner i. Glennart simmade genast till land och sprang in till staden och letade efter sin familj. Glennart gick in in till en pub och kollade på nyheterna på den lilla 30 tums tvn som var där och det stod (En lyxvilla på värdet 57 miljoner har blivit rånat på nästan allt och det hittades 2 vuxna och ett barn som har avlidit) Glennart blev såklart ledsen och han smög sig bakom disken och plockade på sig 1 vodka flaska och 2 whiskey flaska. Han söp sig full för sin deprition och nästa morgon så vaknade han hos en annan familj som hade hittat honom i en gränd i staden. Dom tog hand om honom tills han var 20 och då flyttade han till göteborg och levde ett helt normalt liv med vänner och jobb. Sedan när han var 30 så var han påväg att åka till arlanda och skylle flytta igen så såg han många coola bilar som han gillade. När han gick in i flyget och precis hade lyft satte hann på musik och drömde sig in i sitt nya intresser, bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att detta är en stabil server och att jag kan lägga ner min tid på från och med att jag kommer tills att jag går och lägger mig. Jag kommer också ge mitt bästa till att förbättra min och andras rp nivå samt seriösa senarion som uppstår när du utgör dina möjligheter med medlemskap

Vad kan du bidra med till serverns RP? En aktiv karaktär som kan bidra med intressanta scenarion. Jag ska bidra med seriös och mogen rp, jag ska även också följa alla regler och se till att alla som jag möter på har kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska försöka se till att båda sidorna har lika kul i ett scenario och att alla följer suntförnuft regeln.

Hur hittade du Unive? Jag var inne på FiveM sidan och letade efter en bra svenska server.

Nekad, hittar ej discorden. Ansök igen om 24h och se till att du är med i discorden och skriver rätt namn!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka