Nekad Wiggo2468 | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wiggo2468

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Wiggo Hellsing

Vad heter du på discord? wihellsing#3489

Hur gammal är du? Fyller 14 i oktober

Hur många timmar har du på Fivem? 178 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja bli chef på det jobbet för det är kul och styra och ställa med och känna lite att man har makten. Jag gillar också att hålla på att laga bilar och så tänkte jag Falck för att det inte fanns någon chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Den enda erfarenheten jag har är att jag kan vad man har konerna och sopborsten till och det men jag tänker att det inte kan vara så super svårt att laga.

Berskiv din karaktär? Han heter Glennart Olsson och är 30 år gammal och kommer från stockholm. När han var liten så blev han väldigt intresserad av bilar och det är han än idag. Han är en väldigt trevlig person men när det blir allvarligt så blir det allvarligt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne oftast 4-8 timmar per dag, det beror lite på när jag kommer hem från skolan. men på helgerna kan det vara mer än 8 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag och om jag inte blir chef skulle jag satsa på biträdande.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej och det kommer jag inte göra förens jag slutar på unive och jag kommer nog inte sluta om för ens några år.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka