Accepterad Wiggo2468 | Ban överklagan [RS.Ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wiggo2468

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802743553/

Ditt Hex-ID: 110000132373101

Vad är din discord tagg? wihellsing#3489

Vem var det som bannade dig? Magronäs

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming ~Magronäs. Återstår: 7 dagar 6 timmar 4 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Såhär var det att vi var 3 killar som åkte i en bil och så var det en annan kille i en annan bil bakom oss. Han i den bilen bakom oss var vi på väg att råna någonstans upp mot sandy. Men när vi va på motorvägen på äg ut ur staden så kom det en kurva och så slirade vi till och slog i kanten. När vi gjorde det så pretendade vi lite att vi fick ont och så frågade han som körde vad som hände. Då sa vi att vi slirade in i kanten och fick ont, men problemet där var att han som körde laggade ganska mycket så när vi frågade han sa han att det var inga problem med bilen och att allt var bra. Så efter han sa det så glömde vi det och fortsatte det påbörjade rånet men sen så blev vi bannade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi va vid klädaffären och bytte kläder för vi hade tänkt och skapa ett gäng och sen så åkte vi runt och letade efter han vi skulle råna och till slut hittade vi han och så sa vi följ efter oss. Och så började vi lura iväg han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker att det var det för att han som laggade körde och han hade ju inte sagt att han laggade till oss så vi visste ju inte det. Men om han hade sagt att han lagga till oss hade antingen jag eller det andra personen kunnat köra istället.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har för det första lärt mig om någon person slår på ens fordon så ska man antingen åka där ifrån eller kanske kontakta polisen ingame. Man ska inte häller köra som en galning (300 kmh i staden) framförallt inte i staden utan man ska köra bra och köra med sunt förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var ju isåfall om han hade sagt till exempel (Jag ser ganska suddigt och mina ögon skakar så kan någon av er köra tills det blir bättre) så om han sa till exempel så så kunde antingen jag eller den andra personen ha kört så länge.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja även om en person laggar och kör och till exempel slirar in i en vägg så ska man endå rpa bra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka