Nekad Wiggo2468 | Ban Överklagan (DifNoah)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wiggo2468

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198802743553/

Ditt Hex-ID: 110000132373101

Vad är din discord tagg? Hellsing#3489

Vem var det som bannade dig? DifNoah

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Unive ban 7 dagar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tasade en person och sprang där ifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare åkte runt i våran bil och sedan åkte vi ner på stranden och hittade två tasers. Sedan tog vi dom och åkte upp till piren och tasade en person.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en rätt ban men det var jäkligt dumt av oss att vi gjorde det valet att skjuta någon med taser för det skulle man ju självklart inte göra i värkligheten. Men vi vill be om förlåtelse och vi kommer inte göra om det igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för ganska mycket som till exempel att man inte ska klättra på hus och hoppa från hustak till hustak och det är ju också en självklarhet att man inte skulle ha gjort i värkligheten. Sen har jag blivit bannad för copbait och om jag minns rätt då så börnade jag framför polisen och ville då såklart att dom skulle jaga mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Vi/jag hade kunnat kontaktat polisen eller securitas att dom skulle omhändeta dom tasers vi hittade. Eller så kunde vi bara ha låtit dom legat kvar eller kanske åkt in med dom till polisen eller securitas och sagt att vi hittat dom på stranden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort. Det är att man inte ska tjänstevapen man hittar och utföra idiotiska saker med dom som till exempel vi gjorde, Skjuta personer på piren utan anledning. Istället sp ska man kontakta någon som han omhändeta vapnet och ha det till någon nytta som till exempel polisen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.

Detta är inte okej, Bannen kommer kvarstå då ni gjorde detta under en längre period.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka